Nekklachten

Nekklachten behandelen met Fysiotherapie MoveBetter

De pijn begon in je nek, maar nu voel je de pijnklachten ook in je schouderbladen en zelfs in je achterhoofd. Je kunt je hoofd moeilijk draaien, maar het is ook pijnlijk om je hoofd helemaal niet te bewegen. Wil je zo snel mogelijk van die vervelende nekklachten af? Maak dan een afspraak bij Fysiotherapie MoveBetter.

De behandeling van Fysiotherapie MoveBetter

Om je nekklachten te verminderen, is het belangrijk de spieren in je nek te laten ontspannen. Hoe de spieren het beste tot rust kunnen komen, verschilt per persoon. Daarom onderzoeken we eerst wat de ideale behandelingsmethode van jouw nekklachten is: dry-needling, een massage, kleine oefeningen of een combinatie van deze behandelingen. Vervolgens starten we met de juiste behandeling om jouw nekklachten snel te laten verdwijnen.

Nekklachten voorkomen met Fysiotherapie MoveBetter

Zijn de spieren in de nek ontspannen, dan ben je nog niet klaar. Nu is het namelijk tijd om de oorzaak van jouw nekklachten aan te pakken, zodat je niet opnieuw te maken krijgt met die vervelende pijn in de nek.

We voorkomen nieuwe nekklachten door de spieren in je nek langer en sterker te maken. Zijn de spieren langer en sterker, dan komen ze minder snel strak te staan en heb je minder snel te maken met nekpijn. Natuurlijk sta je er niet alleen voor, want onze fysiotherapeut vertelt je precies welke oefeningen je moet doen en helpt je ook in de uitvoering. Zo voorkomen we samen dat je nog een keer te maken krijgt met nekpijn.

Last van je nek? Maak een afspraak

Heb jij regelmatig ontzettende last van je nek en voel je je hierdoor beperkt in je dagelijkse activiteiten? Blijf dan niet met die vervelende nekklachten rondlopen, maar maak een afspraak in een van onze fysiotherapiepraktijken. We ontvangen je graag in onze praktijk in Amsterdam of in onze praktijk in Almere om jouw nekklachten te verminderen en nieuwe klachten te voorkomen.

Wil je meer weten over onze behandeling voor je een afspraak maakt met Fysiotherapie MoveBetter? Dan kun je ook contact met ons opnemen. Wij beantwoorden jouw vragen graag.