Hielspoor

Hielspoor behandelen

Als je hielspoor hebt, lijkt het soms net alsof je op scherpe messen loopt. De pijn begint direct in de ochtend en blijft de hele dag aanwezig. Soms is de pijn zo hevig, dat je niet eens op kunt staan. En doe je niets aan deze klachten? Dan blijven de klachten je de rest van je leven beperken. Omdat je dit natuurlijk niet wil, raden wij je aan een hielspoor behandeling te ondergaan bij Fysiotherapie MoveBetter.

De diagnose van hielspoor

De symptomen van hielspoor zijn zo specifiek, dat het niet moeilijk is deze aandoening te diagnosticeren. De meeste mensen met hielspoor komen bij de huisarts terecht met hun klachten. De huisarts stelt de diagnose hielspoor en hierna is het tijd voor de volgende stap: de behandeling.

De behandeling van hielspoor

De klachten van hielspoor zijn verschrikkelijk, maar gelukkig zijn er diverse manieren om deze klachten te verminderen. Zo kun je bij Fysiotherapie MoveBetter een triggerpoint massage krijgen, maar is het ook mogelijk de pijn te bestrijden door bepaalde rekoefeningen te doen. Verder kun je bij Fysiotherapie MoveBetter ook terecht voor dry-needling, een zeer effectieve behandelingsmethode voor hielspoor.

Wij bepalen per patiënt welke behandeling het beste zal werken. Het is mogelijk enkel rekoefeningen te doen om je klachten te verminderen, maar het is ook mogelijk diverse behandelingsmethodes met elkaar te combineren. Welke behandeling je ook krijgt, wij streven naar het beste eindresultaat. Dit is een pijnvrij leven, zonder hielspoor.

Vragen?

Wil je meer weten over onze hielspoor behandeling? Neem dan gerust contact met ons op, want wij vertellen je graag meer over onze behandelingsmethodes. Wil je direct een afspraak maken met een van onze professionele fysiotherapeuten in Amsterdam of Almere? Dan kun je ook contact met ons opnemen. Wij ontvangen je graag op de korte termijn in onze praktijk.